V oblasti podnikání na internetu je základním parametrem viditelnost webové prezentace nebo elektronického obchodu. Pokud není web vidět, tak je málo pravděpodobné, že by k nám přicházeli další potencionální zákazníci. A právě proto je důležité, aby podnikatelé mysleli na linkbuilding neboli získávání zpětných odkazů. Zpětné odkazy jsou velmi důležité pro již zmiňované zviditelnění webu. Pro získání a následné budování zpětných odkazů mohou přispět také PR články. A co jsou PR články? PR články jsou publikované články představující danou společnost, nebo určitý produkt formou článku.1 PR článek se v současné době stává čím dál více používaným nástrojem v internetovém marketingu. Pomocí článku můžeme dostat naši webovou prezentaci nebo elektronický obchod do podvědomí veřejnosti. PR článek nám může sloužit k dobré propagaci jak u odborné, tak laické veřejnosti. Dobře napsaný PR článek je tím pravým impulsem pro zlepšení pozic a ranků vašeho webu.
PR články v internetu
Pondělí, Září 19th, 2011 | Author:
Category: Internet
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.