Design s knihkupectví Beletrie
Neděle, Únor 12th, 2012 | Author:

Univerzální principy designu: 125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu

125 způsobů jak ovlivnit přitažlivost,použitelnost a vnímání designu Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu, nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii až třeba po matematiku. Věhlasní autoři vás s těmito neměnnými pravidly důkladně obeznámí a naučí vás je využívat. Na řadě příkladů a ilustrací z praxe pochopíte, kterých aspektů se má váš design držet, a jakých se naopak vyvarovat. Kniha vám tak poslouží jako cenná ucelená studnice klíčových expertních informací, kdykoli se pustíte do nového projektu. S knihou se mimo jiné dozvíte:

- Proč lidé lépe vnímají antropomorfní formy a červenou barvu

- Jak v reklamní kampani účinně využívat zakořeněných archetypů

- V jakých případech je účelné zarovnávat objekty vůči jejich okrajům

- Jak výška a úhel pohledu ovlivňují kreativitu a vnímání produktu

- Který druh internetové reklamy je z pohledu uživatele nejvýhodnější

- Jakými technikami zatraktivnit interiér kavárny či prodejny

- Jaké jsou nejčastější zdroje chyb a špatného užívání designu

- Kde leží kompromis mezi flexibilitou a použitelností produktu

- Kdy a jak v designu zohlednit selektivní percepci a interferenční efekty

- Co ovlivňuje čitelnost textu a proč bývá obrazová informace údernější

- Která pravidla a techniky využít při tvorbě nového layoutu

O autorech: William Lidwell přednáší a poskytuje konzultace v oblasti designu a psychologie. Zajímá se zejména o interdisciplinární design a způsoby, jakými firmy dosahují inovací. Kritina Holdenová je technickou vedoucí Divize testování a analýzy použitelnosti (UTAF) Johnsonova vesmírného střediska NASA a mimořádnou profesorkou na Houstonské univerzitě Clear Lake. Jill Butlerová pracovala jako de­signérka a konzultantka pro různé organizace. V roce 2002 založila Stuff Creators Design Studio, mimoto vyučuje design, DTP a typografii na dvou vysokých školách.

Digitální malířské techniky

Toužíte po tom stát se v dnešní digitální epoše zručnými ilustrátory? Lákají vás tradiční techniky kresby a malby v prostředí moderních grafických programů, jako je Photoshop, Painter, Alchemy nebo SketchUp? Mladí talentovaní umělci vám prostřednictvím ucelených grafických projektů odhalí postupy a tajemství své práce. Kniha vám poskytne rozsáhlé know-how a poslouží i jako rozsáhlý zdroj inspirace pro vaši další tvorbu.

100% Photoshop: Vytváříme úchvatnou grafiku bez potřeby jediné fotografie

Chcete se naučit vytvářet působivou grafiku, aniž byste museli platit za drahé fotografie? Potřebujete realistické ilustrační obrázky či propracované trojrozměrné pozadí pro váš web nebo tiskový materiál? Pomocí výstižných, názorných a bohatě ilustrovaných postupů objevíte a zkrotíte skutečnou sílu Photoshopu při vytváření úchvatné grafiky z ničeho. Získané znalosti pak snadno přenesete do svých dalších projektů.

Internetové knihkupectví Beletrie.eu

http://www.beletrie.eu/

Category: Produkty